Danske fødevaregiganter mister pusten i imagemåling

De danske topchefer i landets største virksomheder har tildelt hinanden karakterer i den store årlige imagemåling, lavet i samarbejde med Berlingske Business. Og i år finder man en af de store danske fødevarevirksomheder i bunden af top-100.

Novo Nordisk har overtaget førstepladsen som den virksomhed i landet, der har det bedste image.

Det beretter Berlingske Business, der i samarbejde med danske topchefer udarbejder den interne imageliste.

Det sker efter seks år i træk med Lego på titlen. Igen i år er det Novo Nordisk, Lego og A.P. Møller - Mærsk, der kæmper om de tre podiepladser, hvor Lego ryger ned på andenpladsen for første gang siden 2016.

Vil du læse mere?

Prøv to måneder til én måneds pris.

Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement.

Allerede abonnent?

Læs også