Farmbrellas 26-årige udviklingschef lægger fokus på næste generation: - Det er de unge, der tegner landbrugets fremtid

Efter Bæredygtigt Landbrug købte det konkursramte Farmbrella, blev 26-årige Frederik Petersen hyret som udviklingschef for netværk, uddannelse og kompetenceudvikling i det nye Farmbrella. Han satser på at skabe et nyt Farmbrella, hvor særligt fremtidens landmænd kan skabe et netværk og få rådgivning, der forener moderne virksomhedsledelse med fremtidens ønsker for landbruget.

I november sidste år blev den daværende ag-tech-virksomhed og vidensdelingsplatform Farmbrella taget under konkursbehandling, da det ikke lykkedes virksomheden at opnå den ønskede vækst og økonomiske afkast.

Farmbrellas skæbne lå for daværende i det uvisse, men Bæredygtigt Landbrug købte en del aktiver i Farmbrella og kører det nu videre i ny form.

Vil du læse mere?

Prøv to måneder til én måneds pris.

Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement.

Allerede abonnent?

Læs også