Amerikansk fødevaregigant lancerer plantebaseret proteinmærke i Europa

Tyson annoncerer den europæiske lancering af sit plantebaserede proteinmærke, Raised & Rooted. Dette er den første udvidelse af Raised & Rooted-mærket uden for USA i brandets stræben efter at være det mest elskede alternative proteinmærke i verden.

Tysons ”Raised & Rooted”-proteinmærke (dyrket og rodfæstet, red.), der består af fem plantebaserede produkter, introduceres nu i hele Europa gennem virksomhedens foodservice-kunder. Det skriver de i en pressemeddelelse mandag.

- Vi er begejstrede for at kunne lancere Raised & Rooted i Europa, hvor der er et stigende antal forbrugere, der adopterer fleksible diæter, siger Brett Van de Bovenkamp, direktør for Tyson Foods Europe. 

Vil du læse mere?

Prøv to måneder til én måneds pris.

Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement.

Allerede abonnent?

Læs også