90 procent af udstillingsarealet er booket

Tyske DLG forventer mere end 2.000 udstillere til den fysiske Agritechnica-udstilling i november måned i år.

De sidste nye mejetærskere og finsnittere fra verdens førende producenter. De nyeste traktorer. Og spritny presserteknologi.

Der bliver nok at opleve for høst-interesserede landmænd og ansatte, når den kommende Agritechnica-messe – forhåbentlig – løber af stablen til noverber. På den gode, gamle fysiske måde med stål og jern i lange baner i det enorme messecenter i tyske Hannover.

DLG, der er arrangør af Agritechnica-udstillingen i Hannover Messecenter, har således allerede 90 procent af udstillingsarealet booket til den fysiske udstilling i dagene 14. til 20. november.

Mere end 2.000 udstillere

Der forventes mere end 2.000 udstillere til den fysiske Agritechnica-udstilling, der både vil være at finde i messecentret i Hannover, men også på en nye digitale platform »Agritechnica digital«, der er en nyskabelse i forbindelse med Agritechnica-udstillingerne. »Agritechnica digital« kan allerede fra maj måned i år tilgås hjemmefra, lyder det fra arrangøren.

- Antallet af udstillerregistreringer til dato understreger vigtigheden af Agritechnica som en global platform for producenter af landbrugsmaskiner og deres leverandører, siger Freya von Czettritz, der er ansvarlig projektleder for Agritechnica-udstillingen.

- Mange førende maskinleverandører har allerede tilmeldt sig eller er i øjeblikket i planlægningsfasen, forklarer projektlederen.

- Sammen med vores »Safe-Business« koncept for den fysiske udstilling arbejder vi tæt sammen med vores udstillere for at skabe de bedst mulige rammer for at sikker en vellykket udstilling, tilføjer Freya von Czettritz.

Kendte navne er tilmeldt

Af virksomheder, der allerede har registreret sig som udstillere på Agritechnica 2021, kan nævnes Claas, Agco, SDF, Kubota, Amazone, Kuhn, Kverneland, Krone, Horsch, Lemken, Pöttinger, Grimme og Väderstad. John Deere har trukket sig for udstillingen, og som det fremgår af listen mangler CNH.

- Sammen med udstillerne på Agritechnica og andre professionelle partnere fra den internationale landbrugssektor vil DLG bruge den nye digitale platform til at fokusere på de aktuelle udfordringer, som det nationale og internationale landbrug står over for, og til at diskutere koncepter og strategier, der skal fremme fødevareproduktionen i fremtiden, slutter Freya von Czettritz, der ser frem til lanceringen af »Agritechnica digital« til maj måned.

per@effektivtlandbrug.dk
Mobil 20 25 01 37

 

Læs også